مرکز فروش کلنی کانتر 2MT درجه یک

از آنجا که افراد زیادی در ازمایشگاه ها مشغول به شمارش کلنی ها می باشند، برای عرضه هرچه بیشتر این کلنی کانتر از روش های خاصی که در بازار فروش استفاده کرده و اقدام به فروش این نوع کلنی کانتر می کنند. استفاده از پخش کلنی کانتر 2MT به صورت مستقیم می باشد. پخش مستقیم این مدل کلنی کانتر باعث می‌شود دست دلالان و واسطه ها از بازار فروش این کانترها شود.

مرکز فروش کلنی کانتر 2MT درجه یک

راهنمای استفاده از کلنی کانتر 2MT

راهنمای استفاده از کلنی کانتر 2MT شمارنده کلنی کانتر تجزیه و تحلیل با عملکرد بالا، قابلیت ردیابی کامل اسکن 300، اسکن 500 و اسکن 1200 شمارنده های مستعمره با تکنولوژی پیشرفته می باشد. مجهز به دوربین دیجیتال و نرم افزار قدرتمند، از طریق اتصال FireWire به رایانه متصل می شوند. آنها کلنی های یک ظرف پتری را در کمتر از یک ثانیه شمارش می کنند و نتایج را سریع، کامل، دقیق و قابل ردیابی می کنند.

شمارش باکتریها تجزیه و تحلیل محصولات غذایی تجزیه و تحلیل کل فلور: شمارش ارگانیسمهای هوازی و بی هوازی، مخمرها، لاکتوباسیلها … جستجو برای باکتریهای بیماریزا تجزیه و تحلیلهای دارویی تجزیه و تحلیلهای تجزیه و تحلیل تجزیه و تحلیل لوازم آرایشی اندازه گیری مناطق بازدارنده صنعت داروسازی، تحقیقات پزشکی و بیمارستانها (آنتی بیوگرام، آزمایش مقاومت برای میکروبهای بیماریزا) از جمله ویژگی های کلنی کانتر 2MT می باشد.

سیستم قابل استفاده با نوک هر قلم یا نشانگر می باشد. فشار بر روی ظرف پتری و شمارش را آغاز می کند و از 0 به 999 افزایش می یابد. همراه با گرتیکول وولفوگل و دیسک مرکزی برای خواندن آسان با ظروف پتری 50 تا 90 میلی متر می باشد.

– صفحه نمایش دیجیتال
– با هر بار فشار دادن صدا
– فشار سیستم با هر کاربر قابل تنظیم است
– روشنایی محیطی
– ذره بین برای شمارش مستعمرات کوچک

توزیع کنندگان عمده کلنی کانتر 2MT درجه یک

توزیع کنندگان عمده کلنی کانتر 2MT درجه یک شرکت ما تا در زمینه توزیع انواع مختلفی از کلنی کانتر مرغوب دارای تبحر کافی می باشد. این شرکت، به خصوص کلنی کانتر 2MT را با کیفیت عالی و قیمت مناسب عرضه می کند. شرکت ما برای توزیع کلنی کانتر به صورت عمده از روش‌های خاصی که در بازار فروش این کلنی کانتر وجود دارد استفاده کرده و اقدام به توزیع این کلنی کانتر در بازار می‌کند. یکی از روش هایی که این شرکت برای توزیع از آن استفاده می کند، از نمایندگی و فروشگاه های معتبری کمک می گیرد که بتواند این کلنی کانتر را به نحو مطلوب عرضه کند.

البته پیشنهاد به ما به این شرکت این است که از توزیع کلنی کانتر عمده به صورت اینترنتی استفاده کنند. عرضه کلنی کانتر از طریق مرکز آنلاین ما بهترین گزینه پیشنهادی ما به شرکت ما است. این شرکت می تواند با استفاده از خدمات آنلاین ما توزیع کلنی کانتر عمده را به نحو مطلوب در سراسر کشور انجام دهد.