مرکز خرید کلنی کانتر شمار دیجیتالی

کلنی کانتر شمار دیجیتالی یک وسیله کاربردی در آزمایشگاه ها برای میکروب شناسی و واکسن سازی و باکتریولوژی و شمارش آن ها می باشد که شمارش آن زیر هود لامینار انجام می شود‌. این محصول که برای تخمین زدن و شمارش سلول های باکتریایی و قارچی زنده مورد استفاده قرار می گیرد دارای کاربرد و متقاضی زیاد در آزمایشگاه ها است‌. مرکز خرید این محصول با بهترین کیفیت این محصول را در اندازه های مختلف و برای کاربرد های فراوان در آزمایشگاه ها به مشتریان به صورت اینترنتی عرضه می کنند، که مشتریان برای خرید مطمئن می توانند به سایت معتبر ما مراجعه کنند.

مرکز خرید کلنی کانتر شمار دیجیتالی

بررسی اجزا تشکیل دهنده کلنی کانتر شمار دیجیتالی

بررسی اجزا تشکیل دهنده کلنی کانتر شمار دیجیتالی کلنی کانتر شمار یک دستگاه بسیار دقیق در آزمایشگاه ها برای شمارش می باشد که باید به صورت دقیق کار خود را انجام دهد که اشتباه در آن سبب می شود تا در شمارش و نتیجه آن دچار مشکل شده و عواقب بسیار بدی به همراه خود دارد.برای این که این دستگاه به راحتی عمل کند باید از اجزا تشکیل دهنده با کیفیتی در آن استفاده شده باشد. ما در این مطلب به بررسی اجزا تشکیل دهنده کلنی کانتر استاندارد اشاره کرده‌ایم تا شما با آن آشنایی پیدا کنید، و در هنگام خرید اطلاعات مختصری داشته باشید.

همان طور که می دانید این محصول یک نمونه الکتریکی است که دارای بوق به صورت دیجیتال است و دارای قلم بسیار حساسی است . هم چنین دارای صفحه مدور روشن شونده می باشد که قطر آن ده سانتی متر است و دارای تقسیم بندی هستند.کلنی کانتر با ولتاژ 220 ولت و 50 هرتز توان مصرفی 110 وات است و تعداد شمارش آن 9999 است ابعاد آن بر خیل میلی متر و وزن آن بر حسب کیلو گرم است. در این دستگاه ابتدا سلول های زنده در محیط کشت رشد کرده و سپس آن ها را شمارش می کنند‌‌.

توزیع مستقیم کلنی کانتر شمار دیجیتالی

توزیع مستقیم کلنی کانتر شمار دیجیتالی توزیع مستقیم کلنی کانتر شمار دیجیتالی توسط فروشندگان و نمایندگی های زیادی انجام می‌ شود که برای این که بدانید این فروشندگان محصول با کیفیت و درجه یک را به فروش می رسانند با نه توجه به علامت استاندارد آن مورد اهمیت می باشد.زیرا برخی افراد سود جو آن را با قیمت بالا به عنوان دستگاه با کیفیت و درجه یک به مشتریان عرضه می کنند، که سبب ضرر های ای زیادی به افراد می شوند‌. عرضه کلنی کانتر به صورت مستقیم سبب حذف واسطه ها شده و هزینه هنگفتی که بابت دستمزد این واسطه ها باید پرداخت می شد حذف شده است.سایت ما ب صورت مستقیم و بی واسطه با قیمت ارزان با کیفیت ترین محصول مورد نظر را برای مشتریان درب منزل ارسال می کند که کافی است سری به سایت ما زده و از این طریق اقدام به خرید نمایید.