مرکز خرید هودهای شیمیایی آزمایشگاهی

هودهای آزمایشگاهی یکی از وسایل مهم مورد استفاده در هر آزمایشگاه که جهت خروج گازهای شیمیایی خطرناک از محوطه آزمایشگاهی جهت به سلامتی کارکنان مورد استفاده قرار می گیرد. از این رو یکی از دغدغه های اصلی کادر آزمایشگاهی خرید هود شیمیایی آزمایشگاهی با کیفیت می باشد. لذا این مجموعه در تلاش است تا با استفاده از پرسنل مجرب و استفاده از مواد مرغوب تحت تکنولوژی روز دنیا به ایجاد انواع هودهای شیمیایی آزمایشگاهی جهت رفع نیاز شما مشتریان عزیز بپردازد. لذا این مجموعه یکی از بهترین انتخاب ها جهت خرید مطمئن برای شما عزیزان می باشد.

مرکز خرید هودهای شیمیایی آزمایشگاهی

چگونگی عملکرد هودهای شیمیایی آزمایشگاهی

چگونگی عملکرد هودهای شیمیایی آزمایشگاهی

یکی از مهمترین وسایل موجود در انواع آزمایشگاه هود های شیمیایی آزمایشگاهی می باشد چرا که برای استفاده از مواد خطرناک و همچنین برای جلوگیری از تنفس ذرات معلق در هوا و گازهای شیمیایی خطرناک از هود های شیمیایی جهت مکش و خروج گازهای سمی برای جلوگیری از به خطر انداختن سلامتی افراد مورد استفاده قرار می گیرد.

رعایت چند نکته ضروری برای عملکرد بهتر هود های شیمیایی آزمایشگاهی عبارت است از:

  • قبل از کار با دستگاه ابتدا به مدت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه دستگاه را روشن نموده از آن استفاده نمایید.
  • هنگام روشن کردن از روشن بودن فن ها و خاموش بودن اشعه uv حتما اطمینان حاصل فرمایید.
  • پس از استفاده از اشعه uv محل را ترک نموده و پس از ساعتی به آن محل باز گردید.
  • قبل از استفاده از هود قسمتهای داخلی هود با استفاده از الکل جهت کارهای بیوتکنولوژی پاکسازی شود.
  • از ریختن زباله ها بر روی صفحه خود خودداری فرمایید.
  • سپر شیشه‌ای تعبیه شده در روبروی خود را تا خط استاندارد پایین کشیده تا از خروج گازهای خطرناک جلوگیری شود.
  • در حین کار از خاموش بودن اشعه uv اطمینان لازم را به عمل آورید. چرا که باعث ایجاد آسیب های خطرناکی برای سلامتی بدن به ویژه چشم ها خواهد بود.
  • هنگام استفاده از هود از خاموش بودن همه دکمه ها و همچنین تمیز بودن اطمینان حاصل فرمایید.

عرضه کننده انواع هودهای شیمیایی آزمایشگاهی

عرضه کننده انواع  هودهای شیمیایی آزمایشگاهی

این مجموعه در تلاش است تا با استفاده از متخصصین مجرب و بهره گرفتن از تکنولوژی روز دنیا و همچنین استفاده از مواد مرغوب و اخذ استانداردهای مربوطه به تولید انواع هود آزمایشگاهی و همچنین توزیع هود آزمایشگاهی جهت رفع نیاز شما مشتریان عزیز بپردازد.

از جمله اهداف اصلی این مجموعه افزایش کمیت و کیفیت محصولات داخلی و همچنین فعالیت در زمینه فروش و صادرات انواع تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی می باشد. لذا ارائه خدمات مشتریان از برنامه های اصلی این مجموعه بوده و بر این اساس تمام تلاش های متخصصین این مجموعه برای ارائه رضایت مشتری و تجربه خرید خوب در ذهن مشتریان عزیز است.

از جمله هود های تولید شده در این مجموعه عبارت است از:

  • هود های آزمایشگاهی
  • لام سیلانه
  • کلنی کانتر
  • بایو سل 7300

همچنین این مجموعه با استفاده از یک سایت اینترنتی در تلاش است تا علاوه بر رونمایی از محصولات تولید شده در مجموعه به ایجاد محیطی کاملا مناسب و امن جهت خرید مطمئن و مرقوم به صرفه برای شما مشتریان عزیز بپردازد.

مشاورین مجرب این مجموعه به صورت همه روزه در تلاش برای پاسخگویی به نیازهای شما مشتریان عزیز می باشند. لذا جهت اطلاع از کاتالوگ انواع محصولات تولیدشده در مجموعه و همچنین ثبت سفارش با مشاورین شرکت تماس حاصل فرمایید.