مراکز فروش استند ضد عفونی کننده یو وی

مراکز فروش استند ضد عفونی کننده یو وی این محصول را با هدف کمک به حفظ سلامت پزشکان، کارکنان آزمایشگاه ها و دیگر افراد جامعه که در معرض انواع بیماری های ویروسی و عفونی هستند، به بازار عرضه می کنند. استند ضد عفونی کننده برای ضد عفونی کردن اجسام و سطوحی که همواره در معرض آلودگی قرار دارند بکار گرفته می شود.

مراکز فروش استند ضد عفونی کننده یو وی

اطلاعاتی جامع درباره استند ضد عفونی کننده یو وی

اطلاعاتی جامع درباره استند ضد عفونی کننده یو وی استند ضد عفونی کننده یو وی یک ابزار ضروری و کارآمد در محیط های بیمارستانی، مراکز درمانی، آزمایشگاهی و هر مکان دیگری که در معرض آلودگی های مختلف قرار دارد، می باشد. این نوع استند متحرک و قابل حمل بوده و قادر است با کمک لامپ های فرابنفشی که دارد، سطوح مختلف را ضد عفونی کند.

استند یو وی قابل جابه‌جایی بوده و در سایزهای مختلفی تولید می شود. یک استند ضدعفونی کننده باکیفیت، طول عمربالایی دارد و می توان از آن هم در حالت افقی و هم در حالت عمودی استفاده کرد. به دلیل جابه‌جایی مداوم استند ضدعفونی در مکان های پرخطر با احتمال آلودگی های ویروسی، میکروبی، عفونی و … بهتر است دستگاه دارای چرخ باشد.انتخاب نوع چرخدار استند ضد عفونی کمک می کند تا حمل و نقل آن آسان شود. در مدل های چرخدار، قفل ایمنی برای ثابت نگه داشتن دستگاه درنظر گرفته شده تا حتی در سطوح شیب دار هم بتوان حرکت آن را کنترل کرد. معمولا مدل های استند ضدعفونی یو وی باتوجه به تعداد لامپ یو وی که در آن بکار رفته، تغییر می کند.

استند ضدعفونی می تواند حداقل دو لامپ و حداکثر هشت لامپ یو وی داشته باشد. اشعه یو وی مستقیما در ساختار مولکولی میکروارگانیسم ها نفوذ می کند و در ماهیت آن اختلال بوجود می آورد. درحقیقت اشعه یو وی به دی ان ای ویروس ها، باکتری ها و دیگر عوامل بیماری زا نفوذ کرده و با صدمه زدن به آنها، موجب نابودی شان می شود.

صادر کننده بهترین استند ضد عفونی کننده یو وی

صادر کننده بهترین استند ضد عفونی کننده یو وی عرضه استند یو وی ضد عفونی کننده از طریق سازندگان تجهیزات آزمایشگاهی انجام می شود. تولیدکنندگان با رعایت تمامی شیوه نامه های بهداشتی و معیارهای استاندارد سازی، دستگاهی کاملا مطابق با استانداردهای بین المللی به بازار عرضه می کنند که طول عمر و قابلیت بالایی دارند.

باتوجه به کیفیت قابل قبول و استفاده از مواد اولیه مرغوب دستگاه های ضدعفونی کننده در کشورمان، صادرات استند یو وی با استقبال خوب مشتریان خارجی مواجه شده است. پایین بودن هزینه های تولید و نیروی کار در ایران، موجب شده محصول نهایی قیمت مقرون به صرفه ای داشته باشد و خرید آن برای مشتریان خارجی از جذابیت بیشتری برخوردار است.خرید دستگاه ضد عفونی یو وی راه های مختلفی دارد که ساده ترین آن مراجعه به سایت های اینترنتی و خرید آنلاین دستگاه است. در این سایت ها مشخصات فنی دستگاه به دقت ذکر شده و عموما قیمت محصول نیز با توجه به آخرین نوسانات بازار بر روی سایت قرار داده می شود.