قیمت توزیع هود لامینار آزمایشگاهی

زمانی که نامه هود را می شنویم، ناخودآگاه به یاد هود آشپزخانه می‌افتیم. هود باعث پاکسازی محیط اطراف از آلودگی و چربی و بو می گردد. هود لامینار به هود هایی گفته می شود که در آشپزخانه به کار نمی‌رود، این هودها برای محیط های آزمایشگاهی تولید شده‌اند و وظیفه زدودن آلودگی و ذرات ریز را از روی مواد و وسایل تجهیزات برعهده دارند. عمده فعالیت ما در زمینه عرضه هود لامینار آزمایشگاهی می‌باشد و مشتریان عزیز جهت استعلام قیمت توزیع هود لامینار آزمایشگاهی می توانند با شماره های شرکت تماس حاصل نمایند.

قیمت توزیع هود لامینار آزمایشگاهی

مراحل نصب هود لامینار آزمایشگاهی چگونه است؟

مراحل نصب هود لامینار آزمایشگاهی چگونه است؟ هود لامینار که از آن به عنوان هود جریان آرام خطی نیز یاد می کنند، همانطور که بیان شد به محیطی بسته گفته می‌شود که در این محیط هیچ گونه آلودگی وجود ندارد. این دستگاه همانند هودهای آشپزخانه وظیفه کشیدن هوای کثیف را برعهده دارند و پس از تمیز نمودن هوا آن را به صورت آرام و خطی به فضا انعکاس می دهند. این هود ها در انواع و ابعاد مختلفی در بازار وجود دارد و متناسب با نیاز مشتری به بازار عرضه می گردد.

هودهای لامینار به دو نوع عمودی و افقی تولید می شود و در این هودها، لامپ های مخصوص میکروب کش تعبیه شده است که می تواند فضای مکان را استریل نموده و به عنوان میکروب کش از آن یاد می کنند و می تواند باعث محافظت مواد وسایل و افرادی که در آن محیط کار می‌کنند گردد. هودهای لامینار در کلاس های مختلفی تولید می گردد که هر کدام برای کاربری متفاوتی هستند، مثلاً هود لامینار کلاس ۱ برای محافظت از افراد تعبیه شده است. اما هود لامینار کلاس ۲ می‌تواند باعث ضدعفونی کردن محیط آزمایشگاهی گردد و معمولاً این نوع هود در مراکز بیمارستانی و پزشکی و تحقیقاتی کاربرد دارد.

در هنگام خرید هود لامینار باید دقت گردد این محصول از مکان‌های معتبر و برندهای به نام خریداری شود که بالا بودن کیفیت مواد اولیه استفاده شده در تولید این محصول از اهمیت بالایی برخوردار است. معمولا برای تولید هود لامینار از فلز با کیفیت استیل استفاده می‌شود. اینها باید دارای گارانتی باشد و طبق استانداردهای روز دنیا تولید شده باشد.

شرکت پخش هود لامینار آزمایشگاهی

شرکت پخش هود لامینار آزمایشگاهی مجموعه ما مفتخر است در زمینه عرضه هود آزمایشگاهی فعالیت کند و این محصول را با بالاترین سطح کیفی به بازار عرضه کند کیفیت بالای محصولات ما باعث تمایز آن از محصولات رقبای دیگر و برندهای خارجی گردیده است و باعث شده علاوه بر بازارهای داخلی بتوانیم در بازارهای خارجی حضور یابیم. مشتریان عزیز جهت استعلام قیمت هود آزمایشگاهی می تواند به صورت حضوری و غیر حضوری اقدام نمایند.