فروشگاه مرکزی هود های شیمی درجه یک

هود شیمی که از آن به عنوان هودی شیمیایی نیز یاد می‌کنند را میتوان یک سیستم فیلتراسیون دانست و در دو نوع تولید می شود. در نوع اول کانال متصل به حدود شیمیایی به خارج از محیط آزمایشگاه منتقل می گردد و در نوع دوم کانال در درون آزمایشگاه و بدون خروج از آن استفاده می گردد. عمده فعالیت ما در فروشگاه مرکزی هود های شیمی درجه ۱ می باشد و این محصول را با بالاترین سطح کیفی به بازار عرضه می نماییم.

فروشگاه مرکزی هود های شیمی درجه یک

مراحل آماده سازی هود های شیمی درجه یک

مراحل آماده سازی هود های شیمی درجه یک امروزه یکی از تجهیزات مهم در صنایع مختلف آزمایشگاهی داروسازی و تحقیقاتی استفاده از هودهای شیمی می‌باشد، چرا که رابطه مستقیمی با سلامتی انسان دارد. در واقع پرسنل این مراکز در مواجهه با انواع خطرات و آلودگی ها هستند د هود شیمیایی وظیفه برطرف نمودن و جذب انواع آلودگی‌ها، ذرات معلق و بخارات سمی و شیمیایی را بر عهده دارد و می توان گفت یکی از حیاتی‌ترین وسایل جهت استفاده در این مراکز می باشد.

در واقع می‌توان گفت در نوع اول گازهای شیمیایی و بخار ها به سمت بیرون هدایت می شود اما در نوع دوم هوا فیلتر شده گازهای سمی و بخار ها گرفته شده و دوباره هوا بچرخی محیط باز می گردد. هود شیمی امروزه دارای جنس های مختلفی از قبیل فلزی چوبی، ام دی اف و غیره هستند و بنا به سلیقه و نیاز مشتری به بازار عرضه می گردد. این هود ها دارای مقاومت و استحکام بالایی هستند و به سبب داشتن وزن پایین می توانند در انواع محیط ها و مراکز مختلف استفاده گردد.

در تولید هود شیمی از اجزای مختلفی مانند بدنه، درب شیشه، جلوی کمد، هود، صفحه میز کار، سینک، فن تهویه، شیر آلات، لامپ و غیره تشکیل می شود. هود شیمی در انواع زمینی و رومیزی تولید می گردد و تقریباً قطعات آن شبیه به هم می باشد این طرح توسط دستگاه های پیشرفته با استفاده از کمک متخصصین تولید می گردد و می تواند با ایجاد یک جریان مکش در زمینه استخراج گاز های آلوده کمک شایانی نماید.

تولید کننده بهترین هود های شیمی درجه یک

تولید کننده بهترین هود های شیمی درجه یک در هنگام خرید هود شیمیایی رعایت نکاتی ضروری است این محصول را باید از مراکز معتبر و برندهای به نام خریداری نمود تا از کیفیت بالای محصول اطمینان حاصل کرد. همچنین بالا بودن کیفیت مواد اولیه استفاده شده در تولید این محصول می‌تواند به بالارفتن کیفیت محصول نهایی کمک شایانی کند. این محصول باید طبق استانداردهای روز دنیا تولید شود و دارای مجوز بهداشت و گواهی تولید باشد. مجموعه ما مفتخر است در زمینه فروش هود شیمی درجه یک فعالیت نماید و این مجموعه در زمینه ارائه انواع هودهای آزمایشگاهی، لام سیلانه، کلونی کانتر، بایوسل ۷۳۰۰ نیز فعالیت دارد.