فروشگاه مرکزی استند یو وی آزمایشگاه

استند یو وی دارای دو مدل 4 لامپه و 8 لامپه در بازار فروش می باشد، این استند ها پایه ای استیل دارند و برای روشن و خاموش آن یک کلید ریموت دارد و برد آن تا حدود 20 متر می باشد و صفحه آن تامر دارد و پایه آن دارای چرخ است تا به راحتی جابه جا شود، این دستگاه دارای قفل چرخشی و سیم جمع کن می باشد، فروشگاه مرکزی استند یو وی آزمایشگاه با کیفیتی بالا و قیمتی مناسب آن را عرضه و به فروش می رساند.

فروشگاه مرکزی استند یو وی آزمایشگاه

استند یو وی آزمایشگاه چه کاربردهایی دارد؟

استند یو وی آزمایشگاه چه کاربردهایی دارد؟ دستگاه یو وی دارای یک قفل چرخشی است که برای جاهایی که سراشیبی دارند بسیار مناسب است و برد آن دو حالت افقی و عمودی را دارد، این استند ها وسیله ای متحرک هستند که به آسانی جابجا می شوند و کاربرد آنها برای ضدعفونی کردن اتاق ها و سایت های داروسازی و آزمایشگاههای میکروب می باشد، استند یو وی را می توانید در سایزهای مختلف سفارش دهید.

استند های یو وی همگی دارای برد هستند که برد آنها به حدود 20 متر می رسد و برای درمانگاهها و اتاق عمل و داروسازی ها و کارخانه و آزمایشگاه ها، دانشگاهها، مراکز تحقیقاتی، دامپزشکی، بیمارستانها، مراکز گیاه پزشکی، مراکز صنعتی، داروسازی و بانک خون بسیار مناسب و کاربردی است، این دستگاه دارای شمارشگر طول عمر و پس از 2000 ساعت آلارم هشدار می دهد.

برای استریل کردن و ازبین بردن الودگی ها و میکروب ها دستگاه های کاربردی و مناسبی هستند و دارای ریموت کنترل و وسیله دارای چرخ و متحرک می باشند که همین چرخ دار بودن دستگاه آن را برای سطوح شیبدار مناسب است و دارای دو مدل 4 و 8 لامپه در بازار فروش هستند. مدل های جدید این دستگاه ها به روز رسانی شده اند و نوسانات الکتریکی در آنها بسیار کاهش یافته است.

لامپ استند یو وی دارای اشعه فرابنفش می باشد، این اشعه همان اشعه موجود در خورشید است، این دستگاه در بسیاری از صنایع کاربرد دارد و مانند نور خورشید برای از بین بردن میکروب ها و قارچ و انگل و باکتری موثر و عالی است. بیماری و ویروس هایی نظیر حصبه و آنفلانزا را بهبود می بخشد و در تصفیه مواد شیمیایی صنایع، کودهای کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرد.

صادرات انواع استند یو وی آزمایشگاه

صادرات انواع استند یو وی آزمایشگاه لامپ درون دستگاه یو وی حاوی گاز جیوه است که همین میزان جیوه درون این لامپ ها سبب درجه بندی این استند ها می شود، این دستگاه ها در صنایع پزشکی و تحقیقاتی و گیاهی و کشاورزی بسیار کاربرد دارند، لامپ یو وی این دستگاه برای درمان بیماری های میکروبی و باکتری زا و عفونی و بیماری های پوستی موثر است، فروش استند یو وی صادراتی با کیفیت بالا در برند های مختلف در مراکز فروش صورت می گیرد.