فروشگاه اصلی هود PCR ازمایشگاهی

فروشگاه اصلی هود PCR ازمایشگاهی این محصول را با ضمانت نامه معتبر و خدمات پس از فروش شامل بازدیدهای دوره ای، تامین قطعات و … به فروش می رساند. هود PCR از جمله مهمترین تجهیزات آزمایشگاه های زیستیو ژنتیکی است.

فروشگاه اصلی هود PCR ازمایشگاهی

هود PCR ازمایشگاهی چگونه کار می کند؟

هود PCR ازمایشگاهی چگونه کار می کند؟ فعالیت در مشاغل پرخطر نیازمند رعایت دقیق تمامی نکات ایمنی و به کار گیری تجهیزات حمایت کننده است. یکی از این مشاغل، کار در انواع آزمایشگاه های تشخیصی، درمانی، صنعتی و یا زیستی- ژنتیکی است. کار در چنین محیطی نیازمند رعایت نکات ایمنی در سه حوزه مختلف می باشد:

  1. ایمنی و سلامت پزشک، متخصص و تکنسین مشغول به کار در آزمایشگاه تامین شود.
  2. خلوص نمونه های گرفته شده ثابت باقی بماند و از ورود هرگونه آلودگی به آن ممانعت به عمل آید.
  3. پاکیزگی محیط آزمایشگاه حفظ شده و با تهویه مناسب از انتشار هر گونه بخارات سمی در فضا جلوگیری شود.

تنوع هودهای آزمایشگاهی فراوان است. برخی از آنها با ایجاد گردش هوا، مکش و سپس عبور دادن هوای آلوده از فیلترهای مخصوص به پاکسازی محیط می پردازند. برخی دیگر مانند هود PCR عملکرد مکش ندارند، بلکه با تابش نور فرابنفش، عمل استریل کردن، میکروب کشی و عاری سازی هرگونه باکتری انجام می شود. این نوع هود در آزمایشگاه هایی استفاده می شود که ماده مورد آزمایش قرار گرفته نباید کوچکترین تاثیری از محیط بپذیرد.

عملکرد هود ازمایشگاهی در این مدل به این شکل است که مکش و یا جابه‌جایی شدید هوا وجود ندارد، زیرا همین کار هم موجب بروز تداخل مولکولی در نمونه زیستی مورد آزمایش می شود. به جای این کار از لامپ های UV برای استریل کردن استفاده می شود. شکل ظاهری هود PCR به نحوی است که در سه طرف دیوار دارد و فقط یک طرف آن برای کار متخصص علوم آزمایشگاهی باز گذاشته شده است.

کار با نمونه های زیستی در همین یک طرف باز دستگاه انجام می شود. لامپ UV می توان هم متخصص آزمایشگاهی، هم نمونه ای که کار بر روی آن صورت می گیرد و هم هوای مجموعه را بطور همزمان استریل کند.

عرضه کننده انواع هود PCR ازمایشگاهی

عرضه کننده انواع هود PCR ازمایشگاهی فروش هود ازمایشگاهی از طریق تولیدکنندگان مطرح تجهیزات این حوزه، به صورت مطمئن و تضمینی انجام می شود. فروشنده باید ضمانت نامه های معتبری را از قبیل استاندارد بودن، دقت دستگاه و کیفیت آن به مشتری ارائه دهد. از دیگر مزایای خرید مستقیم از عرضه کننده انواع هود PCR آزمایشگاهی، دریافت خدمات پس از فروش، نصب و راه اندازی، بازدیدهای دوره ای و تامین قطعات است.

هود PCR با توجه به نوع عملکرد و مدل، قیمت های مختلفی دارد. می توان با مراجعه به سایت های فروش اینترنتی علاوه بر آگاهی از قیمت روز محصول، مشخصات فنی آن را نیز به اختصار مشاهده کرد. کارشناسان واحد فروش آماده پاسخگویی به سوالات مشتریان و ارائه راهنمایی های لازم به آنان هستند.