فروشنده کلی هود کانوپی آزمایشگاهی

استفاده از انواع هود به ویژه هود های کانوپی در محیط آزمایشگاهی جهت پاکسازی هوا از آلودگی های شیمیایی امری بسیار ضروری می باشد. یکی از دغدغه‌های اصلی کادر آزمایشگاهی عزیز خرید کود با کیفیت می باشد از این رو این مجموعه در تلاش است تا با استفاده از تکنولوژی روز دنیا و استفاده مواد مرغوب تحت نظر متخصصین مجرب به تولید انواع هود آزمایشگاهی به ویژه هود کانوپی آزمایشگاهی جهت رفع نیاز شما مشتریان عزیز بپردازد. لذا این مجموعه یکی از بهترین انتخاب‌ها جهت خرید مطمئن برای شما عزیزان می باشد.

فروشنده کلی هود کانوپی آزمایشگاهی

معرفی قطعات مهم در هود کانوپی آزمایشگاهی

معرفی قطعات مهم در  هود کانوپی آزمایشگاهی

به طور کلی یکی از مهمترین و اصلی ترین تجهیزات آزمایشگاهی به کار رفته در آزمایشگاه استفاده از انواع هود جهت پاکسازی هوا می باشد یکی از هود های مورد استفاده در آزمایشگاه هود کانوپی یا هودهای مورد استفاده در سقف می باشد‌.

به طور کلی هودهای کانوپی با مکش و فیلتر های پاک کننده قوی خود محیط آزمایشگاه را از انواع سموم و گازهای خطرناک مواد شیمیایی پاک نموده و محیط را برای حفظ سلامتی افراد استریل می نماید.

به طور کلی قطعات مهم هود کانوپی عبارت است از:

  • بدنه فلزی از جنس آهن گالوانیزه، آلومینیوم و یا استیل
  • برخورداری از بدنه مقاوم در برابر مواد شیمیایی خطرناک مانند اسید
  • امکان مکش کامل هوای آلوده تا میزان ۱۰۰ درصد و پاکسازی هوا استفاده از تنها و فیلترهای پاک کننده قوی
  • استفاده از لوله کشی پیشرفته در نصب این نوع هود
  • برخورداری از رنگ بدنه مقاوم در برابر الکترو استاتیک

توزیع مستقیم هود کانوپی آزمایشگاهی

توزیع مستقیم هود کانوپی آزمایشگاهی

این مجموعه در تلاش است تا با استفاده از متخصصین مجرب و همچنین بهره گرفتن از تکنولوژی روز دنیا و استفاده از مواد مرغوب و اخذ مجوزهای مربوطه به تولید و توزیع عرضه هود آزمایشگاهی به ویژه هود کانوپی دانشگاهی جهت رفع نیاز شما مشتریان عزیز بپردازد.

از جمله اهداف اصلی این مجموعه افزایش کمیت و کیفیت محصولات داخلی و همچنین فعالیت در زمینه فروش هود آزمایشگاهی و صادرات انواع تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی جهت حمایت از تولیدات ایرانی با کیفیت می باشد.

از این رو ارائه خدمات به مشتری یکی از برنامه های اصلی در این مجموعه به حساب می آید و بر این اساس تمام تلاش های متخصصین این مجموعه برای ارائه رضایت مشتری و تجربه خرید خوب در ذهن مشتریان عزیز است.

از جمله محصولات تولید شده در این مجموعه عبارت است از:

  • هود های آزمایشگاهی
  • لام سیلانه
  • کلنی کانتر
  • بایو سل 7300

همچنین این مجموعه با استفاده از فعالیت در فضای اینترنتی و استفاده از یک سایت اینترنتی در تلاش است به علاوه بر رونمایی از محصولات تولید شده در این مجموعه به ایجاد محیطی امن و مناسب جهت خرید آسان و مرغون به صرفه برای مشتریان عزیز اقدام نماید.

لذا جهت دریافت اطلاع بیشتر و مشاوره در رابطه با محصولات تولید شده در مجموعه همچنین ثبت سفارش کالا با پشتیبان شرکت تماس حاصل فرمایید.