عمده فروشی کلونی کانتر شمارش مرغوب

یکی از محصولاتی که در مراکز عمده فروشی لوازم آزمایشگاهی ارائه شده و بسیار مورد توجه این مراکز قرار گرفته است، کلونی کانتر شمارش مرغوب می باشد؛ این محصول معمولاً در آزمایشگاه های میکروب شناسی، باکتریولوژی و همچنین موسساتی که در زمینه تولید و ساخت واکسن به فعالیت مشغول می باشند کاربرد دارد.
کاربرد اصلی این دستگاه بی نظیر شمارش باکتری ها و همچنین میکروارگانیسم هایی است که در محیط کشت آگار وجود دارند.

عمده فروشی کلونی کانتر شمارش مرغوب

دانستنی هایی جالب درباره مزایای کلونی کانتر شمارش

دانستنی هایی جالب درباره مزایای کلونی کانتر شمارش خوشبختانه با پیشرفت های روز افزونی که در زمینه علم و فناوری به وجود آمده است، هر روز که می گذرد شاهد ابداع و اختراع انواع و اقسام مختلفی از دستگاه ها هستیم که یکی از بهترین نوع آنها کلونی کانتر شمارش می باشد.

شاید برای شما نیز جالب باشد بدانید که برای شمارش واحدهای تشکیل کلنی باید در ابتدا محیطی برای رشد میکروب ها فراهم نمود؛ در این شیوه تشخیص بر خلاف روش های میکروسکوپی که در آن هم سلول های زنده و هم سلول های مرده با همدیگر شمارش می شوند، این دستگاه از توانایی شمارش سلول های زنده برخوردار است.

این سلول ها برای اینکه به خوبی قابل مشاهده باشند باید تا میزان قابل توجهی رشد کنند و این امر توسط دستگاه کلونی کانتر امکان پذیر می باشد.

یکی از مزایای بسیار مهم این دستگاه در این است که حتی می توان تعداد دفعات بالای شمارش کلونی را در عرض چند دقیقه بارها و بارها تکرار نموده و در سریع ترین زمان ممکن به نتایجی بسیار دقیق دست یافت.
بر مبنای تجربه پزشکان و متخصصان دستگاه کلونی کانتر باعث کاهش تشخیص آزمایش از دقیقه به ثانیه شده است و این امر برای مراکز آزمایشگاهی از اهمیت فراوانی برخوردار می باشد.

سفارش دهنده انواع کلونی کانتر شمارش مرغوب

سفارش دهنده انواع کلونی کانتر شمارش مرغوب کلونی کانتر که نام انگلیسی آن Colony counter می باشد، در واقع یک دستگاه الکتریکی و دیجیتالی است که با استفاده از جدیدترین تکنولوژی روز دنیا تولید شده است و می توان از آن برای تخمین دقیق میزان سلول های باکتریایی و یا قارچ ها در نمونه های مختلف استفاده نمود.

اگر شما نیز از جمله مراکز سفارش دهنده انواع لوازم آزمایشگاهی هستید و قصد خرید بهترین و عالی ترین کلونی کانتر سفارشی را دارید، می توانید با کارشناسان ما در این مجموعه اینترنتی تماس حاصل فرموده و پس از کسب اطلاعات لازم، محصول مورد نظر خود را تهیه کرده و از کارایی بی نظیر آن برخوردار شوید.
شایان ذکر است که ما مدتهاست به عنوان یکی از بزرگ ترین مراکز فروش کلونی کانتر شمارش به فعالیت مشغول بوده و نمونه های مرغوب و با کیفیت این دستگاه را به مراکز مورد نظر ارائه می نماییم.