عمده فروشی استند یو وی پرتابل درجه یک

استند یو وی پرتابل وسیله ای متحرک برای ضدعفونی کردن اتاق ها،سایت های داروسازی ، آزمایشگاه هامی باشد .این دستگاه به راحتی قابل جابجایی می باشد و در سایزهای مختلف قابل سفارش و تولید می باشد.این دستگاه دارای دو مدل چهار لامپ و دو لامپ می باشد،همچنین از پایه استیل بسیار مقاوم برخوردار است.یکی دیگر از مزیت های این دستگاه داشتن ریموت خاموش روشن تا مسافت 20 متر می باشد.همچین چرخش عمودی و افقی از قابلیت های منحصر به فرد می باشد.

عمده فروشی استند یو وی پرتابل درجه یک

استند یو وی پرتابل چه ویژگی هایی دارد؟

استند یو وی پرتابل چه ویژگی هایی دارد؟ استند یو وی پر تابل ویژگی های منحصر به فردی دارد که در ادامه به بیان کامل‌ آن ها می پردازیم :

1. این دستگاه بهترین و موثرترین دستگاه برای از بین بردن قارچ ها، میکروب ها و انواع ویروس ها در مکان‌های سرپوشیده به ویژه بیمارستان ها و آزمایشگاه ها می باشد.

2.تشعشع اشعه ماورای بنفش ، میکروارگانیسم ها را به وسیله اثر متقابل شیمیایی غیر فعال نکرده بلکه آنها را به وسیله جذب نور توسط خودشان غیر فعال می نماید، این امر باعث انجام واکنش فتوشیمیایی می‌شود. لازم به ذکر است؛ چون اشعه uv در دیواره سلول میکروارگانیسم ها نفوذ می‌کند، اسیدهای نوکلئیک سلول حیاتی به وسیله آن اثر، تحت تاثیر قرار می‌گیرند.پس سلولهایی که در معرض این اشعه قرار گرفته آسیب می بینند و یا نابود می‌شوند.

3.دستگاه یو وی پر تابل جهت ضدعفونی کردن و یا جهت آب های زیرزمینی که در آن ها ژیاردیا و کریپتواسپوریدیوم وجود ندارد موثر است.

4.این دستگاه توانایی نفوذ از شیشه و برخی از پلاستیک ها را ندارد؛ که این قابلیت جهت محیط های بسته بسیار مناسب است.

5.محدوده طول موج دستگاه به گونه ای است که میزان اشعه تولیدی هر لامپ ۳۰ وات با شار نوری ۱۹۰۰ لومن، جهت تخریب میکروارگانیسم های یک اتاق با سطح ۶ مترمربع و ارتفاع ۳ متر مناسب می باشد.

در حالت کلی می‌توان گفت دستگاه این قابلیت را دارد که، سطح اجسام(مخازن ، ظروف و بطری و همچنین دستگاههای پرکن)، مایعات(صنایع غذایی، آبهای فرایندی و آب آشامیدنی، پرورش ماهی،میگو،دام و طیور، فاضلاب های شهری و صنعتی) و فضا(داروسازی، آزمایشگاه ها و آشپزخانه ها) را به درستی از ضدعفونی نماید.

توزیع کننده بهترین استند یو وی پرتابل درجه یک

توزیع کننده بهترین استند یو وی پرتابل درجه یک با توجه به قابلیت های بالایی که این دستگاه با ارزش دارد؛ توزیع استند یو وی در سراسر کشور بسیار افزایش یافته است به گونه‌ای که اکثر مردم در مکان های مختلف برای جلوگیری از رواج کرونا از این دستگاه بهره برداری می کنند.امروزه بسیاری به دلیل، رفع موثر آلودگی میکروبی بدون آلودگی شیمیایی و ضدعفونی فوری بدون نیاز به مخزن تماس از این محصول استفاده می کنند.

توصیه می شود جهت خرید این محصول به مراکز فروش استند یو وی مراجعه نموده تا از کیفیت محصول اطمینان کافی را حاصل نمایید، یا به خرید اینترنتی روی آورده که بدون واسطه و به صورت مستقیم به محصول دلخواهمان دسترسی پیدا کنیم.