شرکت پخش کلنی کانتر واکسن سازی

کلنی کانتر واکسن سازی یا کلنی شمار، یکی از دستگاه های آزمایشگاهی مهم است که برای شمارش میکرو ارگانیسم هایی که در محیط کشت وجود دارند، به کار برده می شوند. این دستگاه کاربرد بسیار ساده ای دارد و سبب سهولت در کار آزمایشگران می شود. شرکت پخش کلنی کانتر واکسن سازی همه روزه در این عرصه های تجاری به ارائه ی خدمات می پردازد و این دستگاه های تخصصی را به مراکز مربوطه تزریق می کند.

شرکت پخش کلنی کانتر واکسن سازی

مراحل تولید کلنی کانتر واکسن سازی چگونه است؟

مراحل تولید کلنی کانتر واکسن سازی چگونه است؟ مراحل تولید کلنی کانتر واکسن سازی چگونه است؟ برای تولید آن ها باید از قطعات ویژه ای بهره برد تا در شرایط آزمایشگاهی به خصوص مقاومت مورد نیاز را داشته باشند. آن ها باید در نهایت پس از تولید ولتاژ مناسب در بین محدوده 220 یا 50 ولت را داشته باشند.

همچنین توان مصرفی آن ها را در طول مراحل تولید باید 110 وات تنظیم کرد. تعداد شمارش آن ها نیز به مراحل تولید آن ها بستگی دارد. اما در نهایت انواع مرغوب و با کیفیت این محصولات باید توان شمارش 9999 عدد را داشته باشند. این دستگاه ها را در وزن ها و ابعاد تقریبا مشابهی تولید می کنند.

وزن آن ها اغلب 2 کیلوگرم است. با آن ها کلنی ها را زیر هود لامینار شمارش می کنند که پس از هر بار شمارش باید مراحل ضد عفونی و پاکسازی برای قلم های مربوطه و سایر قطعات به خوبی صورت گیرد. کمپانی ساخت و تولید این محصولات، آن ها را به صورت فراگیر در سر تا سر کشور توزیع و پخش کرده است.

توزیع کننده بهترین کلنی کانتر واکسن سازی

توزیع کننده بهترین کلنی کانتر واکسن سازی عرضه کلنی کانتر در ایران سال های سال است که صورت می گیرد. توزیع کننده بهترین کلنی کانتر واکسن سازی برای ارائه ی خدمات بیش تر به مراکز ساخت و تهیه ی واکسن های ضروری برای بیماری های همه گیر، تعداد بالاتری از این محصولات را وارد بازار های پخش و فروش کالا های آزمایشگاهی نموده است. کلنی کانتر درجه یک قطعات با کیفیتی را شامل می شود. آن ها را بر اساس جدید ترین فناوری های نوین جهانی به ساخت و تولید می رسانند.

لازم است بدانید که این دستگاه ها افزون بر قابلیت شمارش کلنی ها، توانایی تفکیک آن ها را از نظر رنگ و شکل و ظاهر و نوع نیز دارا می باشند و به سادگی می توانند، کلنی ها را از هم متمایز کنند و به این ترتیب در آزمایش های مربوطه به خوبی ایفای نقش کنند. این دستگاه صفحه ای دیجیتالی داشته و با یک بوق هشدار های لازمه را می دهد. برای خرید آن ها بهتر است که به صورت اینترنتی اقدام کنید.