شرکت فروش کلنی کانتر 1KD صادراتی

کلنی کانتر نوع دستگاه شمارنده در محیط های آزمایشگاهی و بیولوژیکی می باشد که از کاربردهای بسیار زیادی برخوردار بوده و دارای انواع مختلف با ارزش صادراتی می باشد که یک نمونه از آن با نام کلنی کانتر 1KD عرضه می گردد، شرکت فروش کلونی کانتر 1KD صادراتی این محصول را که دارای موارد مصرف و ویژگی‌ ها و مشخصات خاص و منحصر به فردی می باشد را با کیفیت بالا در معرض فروش قرار داده است و آن را در اختیار فروشندگان و واحدهای آزمایشگاهی در سراسر کشور قرار می دهد.

شرکت فروش کلنی کانتر 1KD صادراتی

درباره مشخصات کلنی کانتر 1KD صادراتی بیشتر بدانیم.

درباره مشخصات کلنی کانتر 1KD صادراتی بیشتر بدانیم. کلنی کانتر صادراتی نوعی دستگاه می باشد که از بهترین قطعات در طراحی و تولید آن استفاده شده است و به دلیل کاربردهای بسیار زیادی که دارد بسیار مورد توجه قرار گرفته و از بازار فروش بسیار خوبی برخوردار می باشد. این محصول دارای انواع مختلف با نام های متفاوتی می باشد که هر کدام دارای مشخصات خاص و منحصر به فردی می باشند و ما در این بخش از مقاله قصد داریم به مشخصات کنونی کانتر 1KD صادراتی اشاره داشته باشیم ‌‌

  1. یکی از ویژگی‌ ها و مشخصات این محصول توانایی شمارش بالای کلونی های آزمایشگاهی توسط آن می باشد و قادر است تا کلونی هایی در حدود 9999 را شمارش نماید‌.
  2. این نمونه دستگاه از توان مصرفی مناسبی برخوردار است و در حدود 110 وات توان مصرفی دارا می باشد.
  3. دارای ابعاد و اندازه کوچک و استاندارد بوده و وزن آن در حدود یک کیلوگرم می باشد.
  4. در محیط های آزمایشگاهی، میکروبیولوژی، زیست شناسی، سم‌ شناسی، واکسن سازی، باکتریولوژی و موارد مختلفی دیگر دارای کاربردهای بسیار زیادی می باشد.
  5. دارای طیف رنگی بسیار زیادی می باشد و در حدود 15 طیف رنگی برای این دستگاه تعبیه شده است.
  6. جنس بدنه این دستگاه ABS می باشد که از جنس های مرغوب و درجه یک به شمار می رود.

توزیع مستقیم کلنی کانتر 1KD صادراتی

توزیع مستقیم کلنی کانتر 1KD صادراتی این روزها واسطه گران به دلیل نقش مخربی که در افزایش قیمت محصولات مختلف دارند سبب گردیده تا بسیاری از افراد به دنبال راه‌ هایی برای خرید مستقیم و بدون واسطه محصولات و کالاهای مورد نظر خود باشند تا بتوانند آنها را مستقیماً با قیمت مناسب خریداری نمایند.

توزیع مستقیم کلنی کانتر 1KD نیز با توجه به اینکه واسطه گران در عرضه و فروش آن نقشی ندارد با استقبال زیادی همراه گردیده چرا که با قیمت واقعی خود به فروش خواهد رسید. این سایت در زمینه عرضه کلنی کانتر به صورت مستقیم و بی واسطه فعالیت می‌ کند که امکان خرید و سفارش را برای مشتریان در سراسر کشور فراهم نموده است.