شرکت عرضه کلنی کانتر میکروبشناسی اعلا

کلنی کانترها از تجهیزاتی هستند که هر یک با مشخصات فنی مختلفی به بازار ورود پیدا کرده اند، این نوع تجهیزات توسط برق فعالیت داشته و در بخش میکروب شناسی بیشترین استفاده را دارند. شرکت عرضه کلنی کانتر میکروبشناسی اعلا مدل هایی یا درجه کیفی بالای این نوع تجهیزات را روانه بازار کرده است که استفاده از آن نیازی به تخصص نداشته و به آسانی امکان پذیر است.

شرکت عرضه کلنی کانتر میکروبشناسی اعلا

راهنمای نگهداری از کلنی کانتر میکروبشناسی

راهنمای نگهداری از  کلنی کانتر میکروبشناسی کلنی کانترها از تجهیزات حساس آزمایشگاهی هستند که برای نگهداری آن ها باید شرایط ویژه ای فراهم شود، از آنجایی که این نوع دستگاه ها مدام با انواع میکروب ها و باکتری ها سر و کار دارند همیشه باید تحت ضد عفونی قرار گرفته تا در طول استفاده موجب ایجاد بیماری نشوند.

برای ضد عفونی کردن دستگاه های کلنی کانتر می بایست از الکل های ضدعفونی کننده سطوح با درصد مجاز استفاده شده تا علاوه بر از بین بردن میکروب ها، به سرعت خشک شده و آسیبی به قطعات دستگاه وارد نکنند، برای ضد عفونی کردن می توان از اسپری های الکلی و یا دستمال آغشته به الکل استفاده کرد، البته توجه داشته باشید که برای تمیز کردن بخش های دیجیتالی آن ها را با پارچه های آغشته به الکل تمیز کرده و از اسپری کردن مستقیم الکل بر روی مانتیتور کلنی کانتر خودداری کنید.

برای استفاده از کلنی کانتر میکروب شناسی باید از محافظ برق مخصوص استفاده شده تا هنگام نوسانات برقی آسیبی به بخش های آن وارد نشود. همچنین در بخش های آزمایشگاهی و در هنگام استفاده از این نوع دستگاه ها بهتر است حتما از دستکش و ماسک مخصوص استفاده شود.

پخش کننده انواع کلنی کانتر میکروبشناسی اعلا

پخش کننده انواع کلنی کانتر میکروبشناسی اعلا توزیع کلنی کانتر اعلا در مدل هایی با برند ایرانی و خارجی انجام می گیرد و ‌شما برای خرید آن می توانید از طریق فروشگاه های مختلف که به این منظور طراحی کرده ایم استفاده کنید. پخش کننده انواع کلنی کانتر میکروبشناسی با پخش برندهای وارداتی و ایرانی دست خریداران را برای تهیه این تجهیزات بازتر کرده و شما می توانید بجای صرف هزینه بالا جهت خرید یک کلنی کانتر خارجی، با هزینه کم اقدام به خرید این تجهیزات که اغلب به صورت مونتاژی هستند و در ایران تولید شده اند نمایید.

سایت medminaco یکی از سایت های فعال در حوزه فروش تجهیزات آزمایشگاهی همچون کلنی کانترهایی است که در بخش باکتری و میکروب شناسی استفاده می شود. همکاران ما در تلاشند تا حد ممکن قیمت انواع کلنی کانتر را پایین آورده تا آزمایشگاه های دولتی و شخصی بتوانند یک خرید لذت بخشی در این زمینه داشته باشند، برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.