شرکت عرضه کلنی کانتر شمار دیجیتالی

کلنی کانتر شمار دیجیتالی یکی از مهم ترین محصولات و تجهیزات مورد استفاده در آزمایشگاه هاست که در اندازه و مدلهای مختلفی در بازار قابل خریداری است. شرکت عرضه کلنی کانتر شمار دیجیتالی این محصول را در مدل های متنوع و اندازه های گوناگونی در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد. در این شرکت عرضه امکان خرید محصولات به صورت عمده و یا جزئی وجود دارد و آزمایشگاه های مختلف می توانند مطابق با نیاز خود انواع متفاوت آن را خریداری کنند.

شرکت عرضه کلنی کانتر شمار دیجیتالی

روش کار با کلنی کانتر شمار دیجیتالی چگونه است؟

روش کار با کلنی کانتر شمار دیجیتالی چگونه است؟ کلنی کانتر دیجیتالی دارای صفحه ای تمام لمسی است که معمولا در ابعاد ۱۰ در ۱۰ بر روی این محصول تعبیه شده است. دستگاه کلنی کانتر معمولا برای شمارش میکروارگانیسم های زنده کاربرد دارد و برای استفاده از این دستگاه در ابتدا این میکروارگانیسم ها بر روی صفحه پلیت مانند ریخته می شوند.

در مرحله بعدی دستگاه کلنی کانتر به صورت خودکار افدام به شمردن تعداد میکروارگانیسم ها می کند و روش شمردن آن به گونه ای طراحی شده است که حتی میکروارگانیسم هایی که در گوشه ظرف واقع شده اند، به راحتی قابل شمردن هستند.

این دستگاه بعد از شمارش کامل میکروارگانیسم ها تعداد آنها را روی صفحه دیجیتالی نمایش می دهد، به علاوه ذره بینی با کیفیت نسبتا بالا نیز روی آن قرار گرفته است که آزمایش کنندگان به وسیله این ذره بین می توانند تمامی میکروارگانیسم ها را به صورت کامل مشاهده نمایند.

قرار گرفتن چراغ و دوربینی با کیفیت ۳ مگاپیکسل و یا بالاتر در این دستگاه باعث می شود محصول مورد نظر کارایی بهتری داشته باشد و بتوان از میکروارگانیسم ها عکسی با وضوح بالا تهیه کرد.

صادر کننده انواع کلنی کانتر شمار دیجیتالی

صادر کننده انواع کلنی کانتر شمار دیجیتالی صادرکننده انواع کلنی کانتر شمار دیجیتالی در هنگام توزیع کلنی کانتر این محصول را با کیفیت بسیار بالا در داخل و خارج از ایران به فروش می رساند، این صادر کننده برندهای متفاوتی از این محصول را با برترین کیفیت های موجود در بازار در اختیار خریداران قرار می دهد.

امروزه صادرات کلنی کانتر به کشورهای مختلفی انجام می شود و این محصول در تمامی نقاط جهان به خصوص کشورهای همسایه و یا کشورهای اروپایی کاربردهای وسیع و گسترده ای دارد.

جالب است بدانید با توجه به بالاتر رفتن نیازهای داخلی برخی از آزمایشگاه ها دوست دارند از انواع خارجی کلنی کانتر استفاده کنند و به همین دلیل صادرکنندگان این محصول در بعضی از موارد به عنوان واردکننده نیز به فعالیت خود ادامه می دهند و برندهای خارجی این محصول را به کشور وارد می کنند.

خرید محصول از صادرکنندگان باعث خرید محصولی با کیفیت بالاتر و برتر می شود.