شرکت توزیع هود بازویی ایرانی

یکی از مهمترین لوازمی که بسیاری از آزمایشگاه ها از آن استفاده می نمایند هود بازویی می باشد که برخی از افراد آن را به نام هود مفصلی نیز می شناسند.
اگر شما نیز به دنبال یک شرکت معتبر توزیع هود بازویی ایرانی هستید، می توانید با مجموعه ما همراه بوده و پس از مشاهده محصولات موجود در سایت و کسب اطلاعات لازم در مورد آنها، سفارش خود را ثبت کرده و آن را در کوتاه ترین زمان ممکن دریافت نمایید.

شرکت توزیع هود بازویی ایرانی

مزایای استفاده از هود بازویی ایرانی

مزایای استفاده از هود بازویی ایرانی هود بازویی یکی از دستگاه هایی است که می توان توسط آن به بهترین شکل ممکن اقدام به کنترل آلودگی نمود و به این صورت سلامتی محیط را تامین کرد.

و اما در این قسمت به برخی از مهمترین مزایای استفاده از انواع هود بازویی ایرانی اشاره می کنیم:

  • این هود بر خلاف هودهای ثابت، دارای قدرت انعطاف پذیری بالایی می باشد و شما می توانید آن را به راحتی به هر قسمتی که دوست دارید انتقال داده و از آن به خوبی استفاده نمایید.
  • این هود به گونه ای طراحی شده است که می توان توسط آن اقدام به محاسبه افت فشار و همچنین بازدهی سیستم نمود.
  • فنی که در این دستگاه به کار رفته است فن سانتفیوژ نام دارد که می توان توسط آن قدرت مکش و بازدهی هود را افزایش داد.
  • این هود از شرایط نگهداری بسیار آسانی برخوردار می باشد و همچنین میزان مکش هوا در آن حدود 80 الی 180 متر مکعب در ساعت است.
  • یکی از بزرگترین مزایای استفاده از این هود در آن است که به سبب داشتن بازوی متحرک می تواند به خوبی به منشائی که تولید آلودگی نموده نزدیک شود و آن را به محیط بیرون انتقال دهد.
  • در قسمت بازوی متحرک این هود یک نازل یا کلاهک وجود دارد که می توان آن را به میزان 360 درجه چرخاند و 90 درجه خم کرد و به این صورت آن را به خوبی تنظیم نمود.

تولید کننده انواع هود بازویی ایرانی

تولید کننده انواع هود بازویی ایرانی آزمایشگاه ها می توانند محل رشد بسیاری از باکتری ها و میکروب ها باشند، به همین سبب است که در تمامی قسمت های آن باید هودهای قدرتمند و پیشرفته نسب شده باشد.
اما در آزمایشگاه هایی که محل تولید آلودگی در آنها همواره ثابت نبوده و متغیر می باشد، می توان از هود بازویی استفاده نمود، زیرا این هود را می توان به راحتی از قسمتی به قسمت دیگر جا به جا نمود و از کارایی آن برخوردار شد.

جای بسی خوشحالی است که در کشورمان ایران مراکز تولید کننده معتبری وجود دارند که با استفاده از جدیدترین استانداردهای روز دنیا و دستگاه های پیشرفته ای که در اختیار دارند، اقدام به تولید هود بازویی ایرانی نموده و آن را علاوه بر بازارهای داخلی، در بازارهای جهانی نیز ارائه می نمایند.