توزیع کننده کلنی کانتر هلدینگ درجه یک

کلنی کانتر هلدینگ در واقع نوعی دستگاه بوده است که در محیط های آزمایشگاهی حتماً لازم و ضروری بوده است و کار آن شمارش انواع میکروب و باکتری بوده است که این کار به صورت عادی زمان زیادی را لازم دارد ولی با توجه به فعالیت خوبی داشته است توانسته است عملیات شمارش آنها را در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام بدهد و کمک خیلی خوبی به محیط آزمایشگاهی و کارکنان کند. توزیع کننده کلنی کانتر درجه یک انواع مختلفی از این ابزار را به روش های گوناگون در اختیار استفاده کنندگان قرار می دهد.

توزیع کننده کلنی کانتر هلدینگ درجه یک

بررسی مشخصات فنی کلنی کانتر هلدینگ

بررسی مشخصات فنی کلنی کانتر هلدینگ شاید شما برای اولین بار باشد که اسم این دستگاه رو میشنوید، در تعریف از کلنی کانتر هلدینگ باید بدانید که ابزاری دیجیتالی و شمارنده بوده در محیط های آزمایشگاهی به فرمان مورد استفاده قرار گرفته است و تا حد قابل ملاحظه ای توانسته است زمان انجام فعالیت شمارش را کاهش بدهد و باعث پیشرفت در کار کارکنان آزمایشگاهی شود.

از لحاظ مشخصات فنی این دستگاه باید بدانید که با توجه به اینکه این نوع از دستگاه شمارنده و دیجیتالی انواع مختلفی را شامل می‌شود بنابراین قدرت توان مصرفی آنها در اندازه های مختلف بوده است ولی واحد شمارش آن ها به گونه ای بوده است که همگی آنها قدرت شمارش تا ۹۹۹۹ را دارند.

همچنین از دیگر مشخصه های آن ها میزان ولتاژ می باشد که با توجه به وزن این دستگاه‌ها متفاوت بوده است، با توجه به اینکه این دستگاه‌ها از وزن یک کیلو گرم تا تقریبا 5 کیلوگرم را شامل می‌شوند و قدرت شمارش آنها همگی در یکصد بوده است ولی میزان توان مصرفی و ولتاژ آنها به صورتهای متفاوت بوده است و همچنین همگی آنها از ذره بین برخوردار هستند که برای دیده شدن عوامل شمارش لازم و ضروری بوده است.

یکی از مشخصات فنی مهم این دستگاه ها این است که حافظه خودکار دارند و در صورتی که در حین شمارش انواع میکروب و یا باکتری بوده است اگر جریان برق قطع شود این دستگاه به طور خودکار می‌تواند آخرین شمارش را در حافظه ذخیره کند.

پخش مستقیم کلنی کانتر هلدینگ درجه یک

پخش مستقیم کلنی کانتر هلدینگ درجه یک پخش و عرضه کلنی کانتر هلدینگ درجه یک به طور عمده و جزئی به روش مستقیم از مراکز اصلی تولید آن و همچنین از مراکز وارداتی آن امکان پذیر بوده است، با توجه به اینکه این دستگاه نوع وارداتی هم داشته است از قیمت های متفاوتی برخوردار بوده اند.

از عواملی که می‌تواند بر روی قیمت این دستگاه تاثیر گذار باشد یکی وزن آن بوده است و یکی از جنس بدنه به کار گرفته شده برای آن و قدرت شمارش آن در دقیقه و ثانیه بوده است.