توزیع کننده هود شیمیایی رو میزی بدون واسطه

امروزه یکی از تجهیزات مهم در صنایع مختلف آزمایشگاهی داروسازی و تحقیقاتی استفاده از هودهای شیمیایی می‌باشد، چرا که رابطه مستقیمی با سلامتی انسان دارد. در واقع پرسنل این مراکز در مواجهه با انواع خطرات و آلودگی ها هستند د هود شیمیایی وظیفه برطرف نمودن و جذب انواع آلودگی‌ها، ذرات معلق و بخارات سمی و شیمیایی را بر عهده دارد و می توان گفت یکی از حیاتی‌ترین وسایل جهت استفاده در این مراکز می باشد. مجموعه ما به عنوان توزیع کننده هود شیمیایی رو میزی بدون واسطه فعالیت دارد.

توزیع کننده هود شیمیایی رو میزی بدون واسطه

بررسی مشخصات فنی هود شیمیایی رو میزی

بررسی مشخصات فنی هود شیمیایی رو میزی هود شیمیایی که از آن به عنوان هودی شیمی نیز یاد می‌کنند را میتوان یک سیستم فیلتراسیون نامید و در دو نوع تولید می گردد در نوع اول کانال متصل به حدود شیمیایی به خارج از محیط آزمایشگاه منتقل می‌شود و در نوع دوم کانال در درون آزمایشگاه و بدون خروج از آن استفاده می گردد. در واقع می‌توان گفت در نوع اول گازهای شیمیایی و بخار ها به سمت بیرون هدایت می شود اما در نوع دوم هوا فیلتر شده گازهای سمی و بخار ها گرفته شده و دوباره هوا بچرخی محیط باز می گردد.

هود شیمیایی کوچک امروزه دارای جنس های مختلفی از قبیل فلزی چوبی ام دی اف و غیره هستند و بنا به سلیقه و نیاز مشتری به بازار عرضه می گردد این هود ها دارای مقاومت و استحکام بالایی هستند و به سبب داشتن وزن پایین می توانند در انواع محیط ها و مراکز مختلف استفاده گردد کود های شیمیایی از اجزای مختلفی مانند بدنه، درب شیشه، جلوی کمد، هود، صفحه میز کار، سینک، فن تهویه، شیر آلات، لامپ و غیره تشکیل می شود.

در هنگام خرید هود شیمیایی رعایت نکاتی ضروری است این محصول را باید از مراکز معتبر و برندهای به نام خریداری نمود تا از کیفیت بالای محصول اطمینان حاصل کرد. همچنین بالا بودن کیفیت مواد اولیه استفاده شده در تولید این محصول می‌تواند به بالارفتن کیفیت محصول نهایی کمک شایانی نماید و باعث طول عمر محصول می گردد. این محصول باید طبق استانداردهای روز دنیا تولید شود و دارای مجوز بهداشت و گواهی تولید باشد.

پخش انبوه هود شیمیایی رو میزی

پخش انبوه هود شیمیایی رو میزی مجموعه ما مفتخر است در زمینه عرضه هود شیمیایی فعالیت نماید و پخش انواع هود شیمیایی رومیزی را در سطح کشور به صورت عالی و با بالاترین کیفیت انجام دهد. مجموعه ما کیفیت بالا را از اصول مهم در مجموعه خود قرار داده و باعث شده بتواند علاوه بر بازارهای داخلی در بازارهای خارجی نیز حضور یابد و محصولات خود را به کشورهای دیگر صادر نماید. این مجموعه در زمینه ارائه انواع هودهای آزمایشگاهی، لام سیلانه، کلونی کانتر، بایوسل ۷۳۰۰ نیز فعالیت دارد.