توزیع کننده لام سیلانه مرغوب 100 عددی

توزیع کننده لام سیلانه 100 عددی همواره تمام تلاش خود را برای به دست آوردن بازار داخلی و خارجی می کند. لام سیلانه دارای ابعاد ۲۵ × ۷۵ و ضخامت ۱/۲ میلیمتر می باشد و که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. و سطحی کاملا شفاف و صاف دارد و دقت و صحت آزمایشات میکروسکوپی را افزایش می دهد. این نوع لام در برابر خوردگی بسیار مقاوم می باشد، برای خرید و آشنایی بیشتر با این محصول با ما همراه باشید.

توزیع کننده لام سیلانه مرغوب 100 عددی

لام سیلانه مرغوب چه ویژگی هایی دارد؟

لام سیلانه مرغوب چه ویژگی هایی دارد؟ لام سیلانه وسیله ای برای فیکس کردن نمونه ها می باشد این لام توسط بار مثبت موجود در سطح لام اتصال نمونه را به لام محکم تر می کند و در شرایط بافری و تغییر فیزیکی از کنده شدن نمونه ها روی لام جلوگیری می کند. در تست های ایمنوهیستوشیمی نیاز به استفاده از لام سیلان می باشد بار مثبت ایجاد شده توسط سیلان با پیوند کوالانسی به سلولهای بافتی متصل شده و در هنگام جوشیدن از ریزش بافت جلوگیری می نماید.

مهمترین ویژگی های لام سیلانه مرغوب داشتن سطح صاف، شفاف و بدون خش می باشد. همچنین سطح آن باید عاری از هر گونه گرد و خاک و کاملا تمیز باشد. در بسته بندی های لام های آزمایشگاهی باید تمهیدات لازم به منظور جلوگیری از ایجاد رطوبت و اکسیداسیون باشد. یک لام سیلانه خوب باید دارای استحکام بالا باشد و به منظور ایمنی بالاتر باشید لبه های آن صیقل داده شده است.

از مهمترین ویژگی هایی که لام سیلانه باشید داشته باشید این است که زنگ نزند و به دیگر قطعات لام آسیبی وارد نشود. این محصول وسیله است برای رنگ‌آمیزی انواع لام‌های هماتولوژی، سیتولوژی، پاتولوژی و …می باشد، سینی‌های رنگ‌آمیزی معمولا از دو قسمت مجزا برای رنگ‌آمیزی و نگهداری لام‌های آزمایشگاهی تشکیل شده‌اند که این ویژگی در امر رنگ‌آمیزی به کاربر کمک می کند.

فروش مستقیم لام سیلانه مرغوب 100 عددی

فروش مستقیم لام سیلانه مرغوب 100 عددی فروش و عرضه لام سیلانه 100 عددی به دو صورت مستقیم و غیر مستقیم در سرتا سر کشور انجام می گیرد. فروش مستقیم لام سیلانه از طریق این مجموعه با کیفیت عالی انجام می گیرد. لام یک قطعه صاف و نازک می باشد و بر روی اسلاید سوار و فیکس شده قرار می گیرد.لام سیلانه به همراه یک لایه پوششی روی صفحه کوچکتر و باریک قرار می گیرد. اسلاید ها روی میکروسکوپ توسط گیره های مخصوص نگهداری میشود. این کار به علت عدم تماس انگشتان با اسلاید به دلیل خطر آلودگی می باشد. انواع لام آزمایشگاهی روده یا 7101، ساده یا 7102، یک حفره یا 7103، 2 حفره یا 7104، یک سرمات یا 7105، 2 سرمات یا 7107، سر رنگی یا 7109، نئوبار یا شمارشگر، IF یا ایمونوفلورسانس ابعاد لام آزمایشگاهی اسلاید میکروسکوپ استاندارد حدود 75 میلی متر با 25 میلی متر (3 ″ در 1 ″) اندازه گیری می کند. ضخامت آن در حدود 1 میلی متر است.

طیف وسیعی از اندازه های دیگر برای اهداف خاص مختلف مانند 75×50 میلی متر برای استفاده زمین شناسی ، 46*27 میلی متر برای مطالعات پتروگرافی و 48*28 میلی متر برای بخش های نازک در دسترس است. لام ساده 7101 معمولاً از شیشه معمولی ساخته می شوند و لبه های آنها غالباً ظریف یا صیقلی هستند. اسلایدهای میکروسکوپ معمولاً از شیشه با کیفیت نوری مانند شیشه آهک سودا یا شیشه بوروسیلیکات ساخته می شوند ، و همچنین در بعضی موارد از پلاستیک های مخصوص نیز استفاده می شود.